/Din busiga flickvän

Hej älskling, jag gör ett litet intrång i din blogg och tänkte skriva några rader, hoppas det är okej? ♥ 

Du är visserligen ute i skogen nu och hälsar på rävar, brottas med björnar och umgås med utlänningar så du kommer förmodligen inte läsa det här förns du har kommit hem igen. Men iallfall, jag ville mest bara tala om att jag saknar dig jätte mycket och längtar tills vi ses igen. Min högsta önskan är att kunna vara med dig varje dag, få ligga i din varma famn och känna mig trygg. Jag har nog faktiskt aldrig kännt mig såhär trygg med någon förut, så jag är jätte glad över att det är du&jag och jag skulle aldrig tveka till en framtid med dig. ♥  

Förhoppningsvis så ses vi om 1-2 veckor, och jag längtar! /Din Kristin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0