Katten också

Ja då hade man skrivit värsta feta blogg inlägget så hoppar katten upp o stänger av datorn :( men jag får nog säga till katten för ärligt talat så tyckte jag att texten sög stenhårt så katten har nog smak för litteratur^^ Men sammanfattningsvis så handlade texten om min helg som var de bästa jag har varit med om. Där jag fick återse många gamla kompisar. Men helst av allt min saknade flickvän som jag hade det sjukt mysigt och rå skoj med, något som jag vill ska hända oftare :D
Ja då hade man skrivit värsta feta blogg inlägget så hoppar katten upp o stänger av datorn :( men jag får nog säga tack till katten för ärligt talat så tyckte jag att texten sög stenhårt så katten har nog smak för litteratur^^ Men sammanfattningsvis så handlade texten om min helg som var de bästa jag har varit med om. Där jag fick återse många gamla kompisar. Men helst av allt min saknade flickvän som jag hade det sjukt mysigt och rå skoj med, något som jag vill ska hända oftare :D och mer sällan behöva åka från henne:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, vi får se till att göra sånt oftare tillsammans för det var hus mysigt som helst!



Jag saknar dig <3

2010-10-13 @ 06:11:05
URL: http://threeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0