Slovenien utbyte

borstian
Shit efter att äntligen ha börjat hämta sig efter att i en vecka med ett ungdoms utbyte så nu har jag kraft att börja blogga igen. Men då är de väll lika bra att jag säger nått smått om ungdomsutbytet. det började den 15 okt med att en hel drös Slovenier dundrar in på Sollefteå camping där dom presenterar sig med namn så udda att jag hoppades att dom drev med mig, vilket inte var fallet..... men efter några dagar började man förstå gunget o jag fick god hjälp av några hel sköna grabbar i min stuga. Men coolast var nog fan Borstian som ni kan se på bild very ruski. men jag saknade Kristin jätte mycke eftersom jag bara hadde korta stunder när jag kunde ringa henne Ti si lepo dekle<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0